I kväll blir det bildbomb på bloggen!!!!

Nu har jag fotat alla 11! kattungar så i kväll lägger vi ut bilder på samtliga. Hoppas att hinna med att uppdatera hemsidan också! Har lite dåligt samvete över den:)

Det går i alla fall jättebra för Maxime och henes bebisar. Hon har masor med mjölk och de går upp rejält i vikt.

De större är numera på dagis, dvs i köket på dagarna, och vänjer sig vid skrammel och folk som går omkring.

Var och tittade på Bellona, Abbes första bebis, igår. Hon var söt som socker och en lite bestämd dam;) Förstår att Vanja inte kan sälja sockergrynet. Foton på Bellona hittar du på Vanjas hemsida http://disernas.com/sida1.html

Har fortfarande inte klarat av att färgbestämma två av Mercis honor, Celeste och Civ.
Clifford är bruntabby, Cherie är blåtabby det är jag säker på även fast en uppfödarkollega tvekar och menar att hon kanske är choklad.

Celeste är brun eller choklad och Civ är är fortfarande tabby men där har jag tre bud brun, blå och choklad:) Inte lätt! Jag tror faktiskt att Celeste är choklad eftersom det bruna inte går mer än till hälften på baksidan av örat och att hon inte har maskat ut på benen som tex Clifford har gjort. PÅ de bruna brukar man ju se markeringarna tidigt.
Civ tvekar jag mellan brun och choklad tabby, hon får helt enkelt växa till sig lite.

Får se vad jag får för förslag efter jag lagt ut bilderna ikväll.

Tills dess får ni hålla tillgodo med några underbara bilder på ett par härliga 14 veckors boxervalpar!
De är också till salu. Det är min gode vän Eva Ekman som har dessa små bustroll och äger mamma Mitzi som jag kan intyga har ett underbart psyke! Pappan är champion och valparna har stamtavla. Intresserade? Mail till [email protected] så förmedlar jag kontakten.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0